Informații



Detalii comandă

Rochia de mireasă dorită poate deveni a d-voastră in doar 2-4 săptămâni in funcţie de disponibilitatea acesteia. Comanda reprezinta Startul de la confirmarea detaliilor, plata si timpul de lucru efectiv asupra rochiei de mireasă până la livrarea produsului in magazin. Anularea comenzii se poate efectua in termen de 48 de ore de la plata initială.

Accesoriile de mireasă/seară, sau diverse accesorii se pot livra în 24 de ore în limita stocului disponibil, în cazul în care nu le mai avem în stoc, livrarea se face în 1-3 săptămâni.


Cum cumpăr?

Puteti efectua o comanda:


Cum închiriez?

Închirierea unui rochii de mireasă, rochii de seară sau accesoriilor se face pe baza unui contract şi achitarea unui avans de minim 50% din preţul închirierii.

Pentru persoanele care au reşedinţa în afara judeţului Bihor, este necesar şi o copie dupa actul de indentitate.


Detalii plată

Plata se face cu 50% avans iar diferenţa se achită la sosirea rochiei/produsului în magazin sau la adresa comunicată de către client (pentru rochiile/articolele care nu sunt in stoc).

Plata se poate face:


Nume: ROCHIIMYLLIS SRL-D
Cod Fiscal: 34108792
Reg. Com: J5/251/2015
IBAN: RO39BTRLRONCRT0287887001
Banca: Transilvania


Livrare

Produsele comandate de dumneavoastră sau închiriate se livrează in 24 -48 ore prin curier rapid, poşta română(se stabileşte cu clientul) sau pot fi ridicate personal din Salonanele Mylli’s Oradea sau din Salonta.

Produsele comandate pe masură dumneavoastră vor fi livrate in termen de 2-4 săptâmani din momentul înregistrării unei comenzi ferme.

La comenzi de peste 1000 ron se asigură transport GRATUIT. La comenzi de peste 1500 ron se asigură transport GRATUIT + un cadou surpriză!!!

Livrăm în toată ţara dar şi în străinătate!


Politica de Returnare

Produsele achiziţionate la distanţă se pot returna conform O.G. 130/2000.

Clientul are dreptul sa notifice în scris comerciantului prin e-mail sau recomandataă postală cu confirmare de primire că renunţă la cumpărare, făra penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de maxim 3 zile lucrătoare de la primirea produsului comandat.

Returnarea produselor se face obligatoriu dupa notificarea în scris. Ne rezervăm dreptul a nu accepta primirea coletelor retur fara notificare scrisă prealabilă.

Returnarea produselor comandate pe măsurile clienţilor se face cu pierderea avansului achitat in prealabil – de 50% din valoarea comenzii.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. ROCHIIMYLLIS SRL-D va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile.

Suma înapoiata cât si condiţiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, semne de purtare etc.

“Clienţi” sau “consumatori” sunt considerate doar persoanele fizice. Clientul este responsabil pentru deteriorarea sau pierderea produsului in urma transportului de schimb sau returnare de produse catre ROCHIIMYLLIS SRL-D.

Produsul modificat faţă de modelul original nu se returnează.

În cazul renunţării la contract de închiriere, clientul îşi va pierde avansul achitat.


Termeni și condiții

In momentul in care aţi ales un produs, şi doriţi comndarea acestuia pe măsurile d-voastre, se achita un avans de 50% pentru aceasta.

Dacă produsul este în stoc atunci acesta va fi plătit la firma de curierat(ramburs) şi nu necesită avans.

Comanda reprezintă startul de la confirmarea detaliilor, plata si timpul de lucru efectiv asupra rochiei pana la livrarea produsui in magazin. Anularea comenzii se poate efectua in termen de 48 de ore de la plata iniţială.

Clientul care comandă un produs sau mai multe după masură acesteia, acesta îş va pierde avansul dat.

Preţurile, ofertele şi imaginile pot fi modificate fără o notificare prealabilă.

Valoarea produsului este cea din momentul confirmarii comenzii.